alltmöjligt

Nu sitter jag här hemma färdig och klar..
väntar på att mamma ska komma och hämta mig
så vi kan åka och fika :) eller för mig blir de frukost
och för mamma blir de lunch.. hihi

Ska läsa lite i min twilight bok också innan hon kommer..
men jag försöker att ta de lite lugnt med de eftersom dom förra böckerna
sträckläste jag. tog ingen paus, så denna ska jag ta de lite lugnare med. så
jag har något att roa mig med ett par dagar :) annars får jag sådan
ångest över att jag läste ut den för snabbt. haha


Detta blev ett lustigt inlägg. Vet inte vad jag ville få sagt med det egentligen
har inget vettigt att säga/skriva! men detta drar ut på tiden lite iaf :P hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0