börjar bli ljust

Godmorgon... Nu sitter man här nyvaken som vanligt. haha
Jag förstår inte att allt har gått så snabbt, det var ju nyss sommar
och nu är de mörkt vid 7 på kvällarna, och det har precis börjat
bli ljust nu.. kl. 8 , jag menar herregud.. Man hinner ju inte med!

På tal om annat, så idag blir de lite fika i stan med min mamma,
jag ska handla lite smått också så vi kan ha lite mysigt hemma ikväll
jag och min A. Vi firar ju ett års förlovning idag, så jag ska vara snäll och köpa
en smörgåstårta som han är helt galen i.
Och så ska vi göra lite tacos ikväll, tända ljus och titta på Criminal minds..
Kanske inte låter särskillt speciellt i era öron, men jag tror inte att vi har haft
en hel kväll tillsammans bara han och jag på en månad eller något.
Så ikväll.. Då är det vi som gäller!! <3

Ne, nu orkar jag inte skriva mera!!
XoXo/ typmija


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0