Criminal Minds

Jag och A sitter och tittar lite på TV och myser!
Har precis kollat färdigt på Criminal Minds, och
nu kan jag inte mer än att vänta till nästa torsdag
då det är igen :) Det är nog det bästa Tv serien
någonsin!


Nu kollar vi lite smått på nöjes pokalen.
Det blir sängen snart och sova, efter som A
ska upp tidigt imorn också.  :(

Förresten, vi har inte hört något om kissen än.
Jag undrar hur det blir. Igår när jag pratade med
min syster så sa hon att han skulle vara kvar där
en natt till, och den natten har ju gått. och dom har
fortfarande inte hört av sig... :(
Vi håller alla tummarna om att han blir frisk snart
och kan återvända hem!


Annars har jag faktiskt inte så mycket mer att
tillägga, det har ju faktiskt inte hänt så mycket idag
för min del! Men vi hörs imorgon igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0