Dålig uppdatering

Godday...
Igår blev det ingen uppdatering som ni märkte.
satt inte alls vid datorn, först var jag hos min vän
sen stack vi iväg på en liten runda :)
och sen sprang jag med pappa i massa affärer!
kul att umgås lite med honom eftersom han knappt är hemma!


Nu sitter jag här med kaffe som vanligt, blev väckt av
min älskade far som ringde för att säga att han satt in pengar
åt mig och A.
så himla snällt.. Han ville hjälpa till med hyran eftersom
jag inte jobbat så mycket :( och att att han inte hjälpt till så mycket med
lägenheten.. Han är snäll han min käre far!

Idag vet jag inte redigt vad som händer. Blir nog lugnt.
ska jobba tidigt imorn så måste bli trött tidigt ikväll. haha
så jag orkar gå upp. man är ju så van att få sovmorgon varje
dag nu
. hihi

Skickat iväg 3 jobbansökningar idag också! känner mig himla flitig.
Ska börja städa lite också, har vart sämst på de. inte städat än. och jag
har sagt det hela veckan! Dåligt gjort av mig!!

Förresten, har hittat på en internetsida att Wii ska komma ut i svart nu..
gah, vill så gärna ha det, och vad är inte snyggare än om det är svart :)
Något att önska sig till jul kanske?

Nehe, nu ska jag göra min vanliga rutin, kolla massa bloggar osv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0