Death race

åh, det var jobbigt idag på jobbet. fick sitta max 10 minuter
på hela dagen! men efter de åkte jag och A hem till mamma och pappa
vi blev bjudna på mat. min favvis!
fläskfilé provancalé (stavning)
Efter de blev de lite kaffe och prat! sen åkte jag och A hem till oss igen

Tobias kom lite senare också, han och A skulle se Real Madrid matchen..
medan jag satt och kollade på Criminal minds, som vanligt.. ha-ha

Himla kul detta. mysigt att bara sitta och vräka i sig massa chips
och umgås :) Nu kollar vi på filmen Death race, riktigt bra!
så jag och A tvingar just nu Tobias att se den. ett måste :)



I en nära framtid tvingas dömda straffångar delta i Death Race,
en racing-tävling som man vinner genom att döda sina motståndare.
Jensen Ames sitter i ett fästningsliknande fängelse oskyldigt dömd för mord.
Hans enda chans att återfå sin frihet är att vinna Death Race.
I rollerna: Jason Statham, Ian McShane, Joan Allen. Regi: Paul WS Anderson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0