Filmer

Usch, nu har jag skrivkramp :P
har precis suttit och skrivit ner alla filmer vi har på
ett papper för att ge till svärmor så hon kan skriva ut
film omslagen (eller vad det heter) till dom.
Jag och A har ju skaffat oss två "stegar" som vi ska ha som
bok & filmhylla. Så då måste vi skaffa oss tomma dvdfodral.

Det blir nog bra när allt kommer på plats :) iofs har vi typ inga böcker,
A har nästan alla Harry Potter böckerna, och jag har nästan alla Twilight böckerna.
Sen vare tomt. hihi

Jag ska lägga in en bild på allting sen när det är färdigt.
så får ni se hur det blev :)
Likaså ska jag lägga in en bild på den nya soffan vi har fått
ärva av svärmor & Kentha!

Det tråkiga är bara att katten inte är speciellt förtjust i soffan.
så honom blir de inget mer gosande med om kvällarna..
bara när vi ska sova såklart! :) Då ligger han på min mage som vanligt.
(hoppas jag) han har vart sjuk nu ett tag så har inte vart med oss. utan bara
legat i sina hörn och gömt sig. Men det verkar vara på bättringväg nu. Så jag hoppas
att det blir mys snart! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Ja det är skit bra! :D

2009-10-08 @ 10:21:27
URL: http://stopandreplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0