fredagsmys

Nu blir det fredagsmys i soffan framför tv.
A och jag fixade lite tacos, och mös till någon lustig film!
sen har vi bara myst! :) I love him!

Nu sitter jag här med en stor godisskål och kollar på idol :)
dock far mina tankar iväg någon annan stans.. Fick för mig
innan ikväll att jag ville klippa mig kort igen. eftersom jag har så
himlans slitet hår. Vad kan då vara bättre än att klippa så mycket
av det slitna som möjligt? :)
Men vi får väl se hur de blir.. Jag är ganska duktig på att ångra mig
sen när jag väl gjort det. Men vi får väl se hur de blir.. :)

nehe, nu ska jag krypa ihop i min älsklings famn och kolla på idolis :)

ha en bra fredagskväll vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0