Glad

Blev en sen uppdatering idag!
Jag och A sitter vid varsin dator just nu, dricker lite kaffe
tillsammans. Idag har jag inte gjort någonting. har sovit
jätte dåligt inatt. :( Så vaknade upp med en sprängande
huvudvärk! Så det blev lugnt för min del. Och det kommer
nog fortsätta så tills det blir dags för sängen! har ingen ork
alls idag. Förutom att sitta vid datorn då :)

Förresten, Jag och A har bestämt oss för att skaffa katt :)
Vi ska önska oss några saker till katten i julklapp.
Så skaffar vi den nog efter jul. Om vi orkar vänta så länge!
för båda är hur sugna som helst på det! Jag är så lycklig!
Har velat ha en egen katt hur länge som helst.
(så länge jag kan minnas faktiskt!)
och snart slår drömmen äntligen in!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Gandalf kanske? ;b o

2009-10-15 @ 16:24:36
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0