Godkväll

Oj vad jag har hållt igång idag.
Nu känns det att det är söndag. Jag har städat,
diskat och flyttat massa saker.. Helt slutkörd.
Men efter de så tog jag och A en paus och kollade
Transformers 2. Helt ok, men första filmen är
helt klart bäst! Nu har vi ätit lite, vi stekte oss hamburgare
och kollar på La Ink.. I think.. Det finns ju så himla
många olika sånna program, som är samma sak men
bara heter olika saker. hehe

Jag vet inte redigt vad som händer mer ikväll.
det blir väl lugnt, så som söndagar ska vara.
Bara njuta av kvällen.

By the way, Är nöjd med lägenheten nu,
börjar få iordning alla saker, och de fyllt på mer
och mer. Dock är det mycket saker jag fortfarande
vill köpa, MEN... för vilka pengar?

Jaja, nog med de.. Nu ska jag kolla bloggar
och sedan läsa lite i min Twilight bok Så länge vi båda andas

Kramis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0