I'm in love

Nu sitter jag här som vanligt!
haha, idag har jag till och med hunnit
vara duktig, jag har diskat, plockat iordning
lite efter mig och A eftersom vi är så himla
duktiga på att inte plocka iordning efter oss :)
Så nu är det fint här hemma igen :)

Mamma kom hit på hennes lunch och lämnade
mitt personligabrev och CV som hon var snäll
och skrev ut åt mig igår. Så nu kan jag äntligen
åka in till stan och lämna de till ett ställe som jag
lovat :) Annars så pratade vi om lite allt möjligt!
Men självklart pratar hon om jobb som vanligt..
det är det enda jag hör ifrån hennes mun nu för tiden.
ha-ha.

Iaf, nu har hon åkt och jag kollade lite på blocket.
Eftersom jag och A har vart kattvakter nu två gånger
på den lilla tiden vi har bott här, så är jag väldigt sugen
på att skaffa en liten egen katt. Är ju så van vid att ha katt,
har haft det hela mitt liv. Så nu tycker jag att det är dags
att skaffa en egen! Som bara är min och A's katt.!
Så jag kollade som sagt runt lite på blocket. Och jag blev så
himla kär i en katt, Han ser ut som en leopad :) Så himla söt!
Måste visa A den bilden sen när han kommer hem. Och sen snacka
lite om det, för de var ju inga summor för själva katten. Och katt
låda kan vi säkert få utan Svärmor, eftersom dom inte har katt längre.

Men vi får väl se, Dom tycker väl att jag går för snabbt fram som vanligt
dom tycker att jag aldrig kan tänka igenom sakerna jag vill/ vill ha.
Men jag och A har faktiskt pratat om detta hur länge som helst!
Så De Så !
haha, iaf. jag hoppas att han kommer hem snart! Because, I'm in love :)

Jag uppdaterar nog senare, när jag har något vettigt att tillägga. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0