Kallt

Shit vad kallt det är ute, Jag fick med mig A ut.
Jag behövde inte ens fråga om han ville med ut
på en promenad, utan han erbjöd sig själv när
han hörde att jag skulle ut. Men H E R R E G U D vad
kallt det är ute nu, Vinterskor och vinter jacka på.
Ångrade att jag inte tog halsduken.. Mina öron var
helt röda innan för att de var så kallt ute :P Hösten
kom snabbt. Känns som vinter ute nu?

Iaf, nu har vi värmt oss, och sitter här med tända
ljus och myser framför Navy Cis, Det slutar perfekt
till Desperate Housewives (stavning) börjar :)
Sen ska min älskade A kolla på Hell's Kitchen, eller
något utav Gordon Ramsay alla program :P
Jag får väl sitta och kolla lite jag med, bara för att
göra A sällskap eftersom han offrar sig att kolla på
Desperate Housewives med mig :)

Ne, nu ska jag fortsätta kolla på Navy Cis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0