Morrn morrn

Godmorgon! Nu sitter jag här som vanligt med min kaffe i handen.
Väntar på att min far ska ringa så jag kan köra hem honom,
sedan åka vidare och lämna mitt CV..
Men det lär nog dröja innan han kommer eftersom han är och
golfar som är hans stora hobby... Han lär nog golfa tills det börjar
snöa ute om jag känner honom rätt. haha


Idag ska jag försöka ta tag i storstädningen sen, känner att det behövs
och att jag behöver något att fördriva tiden med.  Jag börjar få lite
panik här hemma. ena sekunden är vi hur duktiga som helst och fixar
allt i lägenheten, men sen tar de bara stopp.. Då står de där halvt färdiga
och vi gör ingenting.. det är så himla tråkigt! Men jag ska ta tag i sakerna.
snart, när vi har de som behövs till.. Som tex. jag ska måla dörrarna, men icke
är den någon som har sån där som vi kan lägga dörrarna på, så bara de tar ju tid..
s å  h i m l a  t r å k i g t ! ! ! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0