Move on!

Jag förstår inte hur man kan köra så många olika spel som du gör.
Du tror att vi inte fattar att det är du när du skriver, ringer och allt vad du nu gör.
men vi fattar, vi förstår vad du vill. men vi bryr oss inte.


Du hade din chans för 6 års sen. Men du tog den inte, så ge upp.
Du skriver från olika mejladresser, du hittar på saker. och du försöker
förstöra mellan oss, men inse fakta, du kommer aldrig lyckas!
För vi älskar varandra, du kanske också ska försöka ge kärleken en chans
och inte bara älska dig själv. Du kan inte vara i centrum hela tiden. Du hade din
tid. Då du var i centrum, Då du kunde fått honom. men det är förflutet, ett avslutat
kapitel.
Så jag fattar inte, Du skämmer bara ut dig själv när du håller på såhär!
alla skrattar åt dig, för tro mig, alla vet att det är du. Alla vet att du försöker förstöra
och att du hittar på nya mejladresser och skriver till oss, Att det är du som ringer på
skyddat varje helg. Det är pinsamt! Ge upp!


Att du inte har fattat vinken efter 2½ år är bara pinsamt! Det är han och jag nu,
det är ingen ide att du försöker. Du skämmer ut dig själv!
Ge upp, gå vidare, för vår skull, för alla andras skull och framförallt för din egna skull!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0