Mysig dag.

Godkväll på er!
Idag har jag inte vart hemma på hela dagen,
därför har jag inte hunnit blogga först nu.

Imorse vaknade jag när A skulle till jobbet.
Både han och jag suckade när hans väckarklocka
ringde. Vi sov ju så skönt! Anyway, han stack till jobbet
och jag hoppade in i duschen.. Ringde sedan min kära mor
som frågade om jag ville komma in till stan, velade först,
men sedan gick jag med på det.
Vi bestämde att jag skulle ta bussen 11.30 så var tvungen att
skynda mig efter som klockan var 11. Blev helt chockad när
jag hann eftersom jag hade dyblött hår.
men iaf, vi möttes upp i stan och gick några vändor.
Mamma hittade en fin jacka som hon köpte och efter mycket
om och men så hittade jag en klänning. efter de tog vi en mysig fika
och pratade allmänt strunt.

Vi gick sedan hem till dom eftersom pappa hade kommit hem från
sin golfrunda. Så jag tyckte att vi kunde gå dit så jag fick träffa honom
eftersom han bara är hemma på helgerna. Vi ringde dit A också så vi
kunde ta en fika till. Vi alla åkte sedan och handlade tillsammans.
där det var en fyllegubbe som började prata med mig och A om att han ville
ha en cigg. och när vi inte gav honom än började han skrika. Så där fick
jag se min pappa i action för första gången. Flyförbannad var han eftersom
fyllegubben var nära att putta A.

Efter de så gick vi in och handlade så vi kunde åka hem till mamma och pappa
igen för att sedan laga mat tillsammans. fläskotlett med potatisgratäng.
jätte gott! Vi stannade inte så länge efter de. utan åkte hem för att se hur
de var med katten.. som givetvis hade kissat på vår stol... t y p i s k t ! !

Men nu iaf, efter att jag har tvättat och lagt in alla saker i kylskåpet så sitter
vi här och dricker lite öl och kollar på Sverige - Danmark!
jag håller tummarna att sverige vinner! (såklart)

Nu blev det en lång uppdatering för er om min dag.
hur har eran dag vart? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0