sjuk?

usch, jag tror jag är på väg att bli sjuk :(
jag är förkyld och ligger i soffan med
kudde och filt och håller på att frysa ihjäl :(
buhuu!! och inte nog med det. så
har jag sprängande huvudvärk...

jag tror allt att det är synd om mig idag!!

Syster ringde mig innan om undrade om jag ville
följa med henne till stan, och självklart hade jag
gjort de om jag inte mått som jag mått :(

Jag funderar på att koka lite kaffe till mig,
och förhoppningsvis bli lite piggare. skulle väl
behöva äta något också eftersom jag inte gjort
de sen igår. men har verkligen ingen matlust idag..
eller än iaf. kanske ändrar sig lite senare!
vi håller tummarna.

ne, nu ska jag orka resa på mig. och dra mig ut i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0