sökt jobb

idag har jag vart duktig. Har ringt runt till massa olika ställen
och sökt jobb. Det flesta blev ju nej som man väntat sig
men vissa ville faktikst att man skulle komma dit med CV.
Så vi håller väl tummarna! :)

Älskling är hemma nu, och vi pratar om vad vi ska göra med
lägenheten.. Mycket saker man kommer på, men så lite pengar.
Det tar tid. men de kommer, sakta men säkert :) hihi

Idag blir det väl bara lugnt tror jag. Vet inte redigt vad som händer.
jag kollar runt på internett som vanligt om massa saker.
till lägenheten, katt osv.

Nu ska jag koka lite kaffe. Så jag får mer energi i kroppen.
är helt slut. vet inte vad det är med mig längre, har ingen ork.
har inte haft de på ca två veckor nu.

Nehe, kaffe var det ja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0