ställa om klockan

Godmorgon solstrålar! :D
Idag är det en bra dag. de känner jag på mig. Jag är lycklig!

Ni har väl inte glömmt att vrida tillbaks klockan en timme.
Vilken tur att jag finns så jag kunde vrida om min sambos klocka.
om jag inte gjort de hade han kommit försent till jobbet idag!

Nu sitter jag här med min kaffe som vanligt och kollar runt lite.
blir lugnt idag, tills de blir jobb senare i eftermiddag!
Väntar på att A ska komma hem! :)

Vi såg aldrig färdigt Death race igår. Tobias blev trött och ville hem.
så han lånade med sig filmen istället! Ska faktikst erkänna att jag blev glad
när han gick hem så jag också kunde gå och sova!
Känns så himla taskigt att lägga sig när man har folk hos än ju!

Jaja, mycket onödigt prat från mig idag! hihi
nu ska jag läsa bloggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0