Storhandling

Idag när jag vaknade ringde min kära mamma
och frågade om jag ville ha skjuss till coop.
snäll som hon är, eftersom hon vet att vi behövde
storhandla. Så då var hon snäll och offrade sin lunch
för att fika och handla med mig =)

Nu är kylskåp och skafferiet proppfullt!
ha-ha


Nu ska jag och A laga lite mat tillsammans.
och sedan ska vi kolla på filmen
Inside man 
sjukt bra film, helt klart sevärd :)

Under ledning av den mystiske Dalton Russell har en grupp tagit sig
in på Manhattan Trust, Wall Streets mest kända finansinstitut.
Kuppen är minitiöst planerad och efter bara några sekunder har 50
personer tagits som gisslan. Russell står i begrepp att genomföra
ett unikt och välplanerat bankrån, och polisen Keith Fraizer
kastas in för att förhandla med rånarna och rädda gisslan.
Men mer än bara finansiella värden står på spel och plötsligt
dyker den slipade privatutredaren Madeleine White upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0