Storhandling

Idag blev det en lite senare uppdatering.
Jag hann inte blogga när jag vaknade, för
först kom T (systers pojkvän) och hämtade
katten som skulle till veterinären.. T ringde
senare och berättade att katten fick ligga kvar
där. Han fick ligga med drogg nu så han skulle
få i sig den näringen han behöve. Dom visste inte
alls var det var för fel på honom. Men när dom
skulle kolla blodcirkulationen så fick dom hjälpa
till att pumpa ut blodet :( och det var nog inte så
bra lät de som.. Dom visste inte ens om katten skulle
överleva :(
Men jag håller tummarna och tänker på
dig! vill att du ska komma hit igen. Det är så tomt
utan dig älskade älskade kisse!


Efter de så kom A och hämtade mig så vi skulle åka och
ombesikta bilen, och inget fel på den inte. Så vi åkte och
storhandlade. Massa frukt blev de också, Gud så gott! :)

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta mig ut
och gå en runda, med mp3 eller ngt. Finns inget skönare
att gå i sin egna takt, sina egna tankar och bara gå :)
A vill nog inte följa med ändå för han spelar, Halo just nu.
Som han alltid gör dvs. haha :)
Ska fråga honom iaf, så vi får väl se vad han säger :)

Kanske uppdaterar senare. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0