to do list...

- Stor städa hela lägenheten
- Tvätta den stora högen med tvätt
- Diska
- Handla hem massa mat
- Åka och lämna mitt CV och Personligt brev till två olika ställen
- Fixa bland alla våra filmer
- Sätta upp dom nya sakerna
- Rensa i min garderob
- Måla dörrarna
- Färga mitt hår
- Sätta upp hyllorna




- en ny mysdress
- massa hårprodukter
- en servetthållare
- saker till badrummet
- en badrumshylla
- en till pläd till soffan
- nya underkläder
- nya baslinnen
- nya gardiner till vardagsrummet
- en bamburullgardin till sovrummet
- "rullgardiner" till dom andra rummen
- spotlights till hyllorna
- ljuslyktor till altanen



Ja, jag har fullt upp med att dona och fixa här hemma.
Det kommer ta tid och kosta, men det ska fixas.

That´s it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0