Veterinär

För ett tag sedan kom min syster och hennes
pojkvän hit. Dom skulle kolla hur de var med
deras katt, eftersom jag ringt och gnällt över
att han är dålig. och dom borde kolla upp det.
Så självklart kom dom hit, och ringde veterinären.
dom pratade väldigt länge om alla möjliga
tänkbara saker som de kan vara med lilla kissen.
Men dom fick iaf en tid imorgon som tur är, för att
kolla vad det är som är fel. För han är inte alls sig
själv. och mår jätte dåligt. Jag och A mår dåligt över
det. Jag hatar att se honom lida..

Men jag håller massa massa tummar över att det
ska gå bra imorgon och att de inte är något allvarligt.
Jag hoppas att han blir frisk snarast möjligt!

Vi får ha kvar honom över natten, sen får vi se
hur det blir. åhh, jag mår så dåligt över detta!
Lilla kissen får inte lida, för då lider vi!

Vår älskade lilla kisse.
Bli frisk NU!!
vi saknar ditt gamla jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0